شایسته ترین گویش برای ساخت وب سایت چه چیزی است؟
نوشته شده توسط : علی پور

طراحي سايت  
شایسته ترین گویش برای ساخت وب سایت چه چیزی است؟
شاید مثل خیلی از اشخاص دیگر تصور شما این باشد که html و css جزو شایسته ترین لهجه‌های طراحی وب سایت می‌باشند. برای اشخاصی که با تکنولوژی آشنا نیستند، لهجه‌های طراحی وب و فعالیت کردن با یک طراح اینترنت می تواند مشقت بار باشد. آنان از عباراتی مانند CSS، HTML، و جاوا به کارگیری می‌نمایند که ممکن میباشد برای شما تحت عنوان مالک کسب‌وکار ناشناخته و نا مفهوم باشد.

ولی بگذارید با یکدیگر روراست باشیم. اچ تی ام آل و سی اس اس جزو لهجه‌های برنامه نویسی و طراحی وب سایت وجود ندارد. در واقع آنان گویش‌های اسکریپتی می باشند که میتوانند محتوایی شمارا ویرایش کرده خصوصیت‌های خاصی مانند اندازه شرایط رنگ و دسته خودکار و مانند این را تغییر‌و تحول دهند.

 

در‌این یک‌سری ساله اخیر صنعت بسط اینترنت زمانه طلایی را تجربه نموده است نسبتاًً هر هفته می‌اقتدار ذکر کرد که یک چارچوب یا این که کتابخانه نو معرفی می‌گردد که به گسترش دهندگان اینترنت اذن میدهد تا تارنما متبوع خویش را به آن رخ که می خواهند پباده سازی نمایند.

اینکه کدام یک از لهجه‌های برنامه نویسی جزو شایسته ترین لهجه‌های ساخت وب سایت میباشد؛ سوالی میباشد که بسیار مهم و جای گفتگو دارد ولی در جواب بایستی ذکر کرد که نمیشود یک جواب کلی پاسخ این سؤال بخشید ممکن میباشد یک توسعه و گسترش دهنده اینترنت لهجه برنامه نویسی را در حیث بگیرد که در لحاظ شخص دیگری آن لهجه برنامه نویسی گویش مهم برای طراحی وب سایت نباشد به هر درحال حاضر درپی ماه بازبینی برخی از مهم ترین لهجه‌های برنامه نویسی اینترنت می پردازیم.

کارداران مؤثر در تعیین شایسته ترین گویش‌های طراحی وب سایت
برای این که بدانید چه عواملی در تعیین شایسته ترین گویش‌های ساخت سایت تأثیر گذار می‌باشند شناخت با html و javascript و همینطور Css ضروری بوده و پیشگفتار شناخت با بسط اینترنت میباشد. عامل ها متعددی بر تعیین یک لهجه برنامه نویسی برای ساخت سایت تأثیر گذار می‌باشند. در بالا می بایست ملاحظه کنید از چه پلتفرمی می خواهید به کارگیری فرمایید. یعنی سروری که میخواهید تارنما شما بر روی آن پیاده سازی شود چه جور سروری میباشد.

در تمامی پلتفرم‌ها نمی‌قدرت از همگی لهجه‌های برنامه نویسی اینترنت استفاده نمود. مثلا در صورتیکه سرور شما یک سرور ویندوزی باشد در این حالت برای اجرای گویش برنامه نویسی ASp مطلوب میباشد. اما لهجه‌هایی هم وجود دارا‌هستند که میتوانند هم بر روی سرور ویندوز و هم بر روی لینوکس اجرا شوند مانند گویش برنامه نویسی C.

بایستی مشخص و معلوم فرمایید که در چه قضیه‌ای قرار میباشد به کار بپردازید. این مسئله نیز گزینش شایسته ترین لهجه‌های طراحی وب نقش مهم و کلیدی دارااست. می بایست با اعتنا به کار‌هایی که قرار میباشد در حوزه مربوطه انجام دهید گویش برنامه نویسی مایحتاج را گزینش نمایید. برای این فعالیت می‌قدرت یک باز‌نگری معمولی کرد و روءیت کرد که پروژه‌هایی که در حوزه متبوع غالب کار کرده‌اند از چه گویش‌هایی برای ایجاد آن پروژه‌ها مصرف شده میباشد.

 

ولی اینکه به لهجه‌های تازه نیز نظری داشته باشیم می تواند بسیار موثر و کارآمد باشد. البته می بایست دقت کنیم که آن لهجه تازه یادگیریش بی آلایش باشد.

فرض فرمایید شما یک لهجه برنامه نویسی بسیار لبریز توان البته مشقت بار و دشوار را تعیین میکنید و آن‌گاه برای انجام پروژه خویش ناچار می باشید که از نیروهای کارشناس و فوق رشته‌ای برای این عمل به کار گیری فرمائید که در‌این‌صورت هزینه و حقوق آن‌ها ممکن میباشد برای برخی از پروژه‌های نسبتاً وسیع توجیه اقتصادی نداشته باشد. در پی ما به معرفی برخی از شایسته ترین لهجه‌های طراحی وب میپردازیم.

جاوا اسکریپت جزو لازمات و یک کدام از لهجه‌های ساخت سایت
جاوا اسکریپت را نمی قدرت جزو یکی بی نقص ترین لهجه‌های ساخت سایت دانست بلکه یک کدام از لهجه های اسکریپتی مهم و تاثیر گذار در پباده سازی صفحه های اینترنت میباشد. این لهجه بخش مهم و بسیار بزرگی از پباده سازی صفحه ها اینترنت را java script و Html و CSS تشکیل می دهند. این لهجه را با گویش جاوا نباید مقایسه کرد.

چون لهجه جاوا یک گویش برنامه نویسی بی نقص و همگی چی تمام میباشد. البته java script یک لهجه اسکریپت نویسی میباشد که در پباده سازی صفحه های دیدنی و عکس العمل گرا اینترنت قادر است به عمل گرفته شود. با استعمال از این لهجه اسکریپتی می تواند از لحاظ گرافیکی بر روی طراحی وب فعالیت کرد.

همینطور برای در اختیار گرفتن کاراکترهای محل ورود و اعتبار سنجی در طراحی وب سایت به فعالیت گرفته شود. جاوا اسکریپت را می‌قدرت یک لهجه یک سری وجهی دانست که می تواند از توابع، api ها المان‌های html در پباده سازی یک وبسایت خوشگل از آن استفاده نمود.

 

تکوین لهجه اسکریپتی جاوا
در اولِ به وجود داخل شدن لهجه اسکریپتی جاوا اسکریپت از آن طولانی تر در پباده سازی صفحه ها اینترنت و در جهت استفاده کننده به کارگیری می‌شده‌است البته به مرور دوره که بر توان‌های آن افزوده کشت فعلا در جهت سرور به طور node.js به کار گیری می شود.

امروزه حتی می‌قدرت در برنامه‌های مانند مایکروسافت ورد و قابل انعطاف افزارهای pdf ردپای استعمال از لهجه اسکریپتی جاوا اسکریپت را روئت کرد.

یادگیری گویش جاوا اسکریپت برای هر که میخواهد در طراحی سایت غالب شود امری لازم و ضروری میباشد چون این گویش اسکریپتی هم یادگیری‌اش سهل وآسان میباشد و هم این که کاربرد متعددی دارااست به حدی که قاب ورک هایی مانند بوت استریپ را با همین کدهای جاوا اسکریپت ساخت کرده‌اند که به کار گیری از این قاب ورک ها میتواند در پباده سازی و توسعه و گسترش تارنما سرعت و کیفیت را بالا پیروز شود.

همینطور همانگونه که می دانید تمام مرورگرهای اینترنت اکنون از این لهجه اسکریپتی کاملا پشتیبانی می کنند. براین اساس سفارش می کنیم که قطعاً این گویش را جزو شایسته ترین گویش ساخت سایت در حیث بگیرید و در شرایطی که با آن شناخت کافی ندارید مطلقاً آغاز به یادگیری آن نمائید. گویش جاوا اسکریپت را نیز می‌اقتدار یک کدام از شایسته ترین گویش‌های طراحی وب سایت دانست که شناخت با آن برای یک طراح سایت لازم و ضروری میباشد.

پایتون جزو شایسته ترین گویش‌های ساخت وب سایت
لهجه برنامه نویسی پایتون در ستون شایسته ترین گویش‌های ساخت وب سایت جای‌دارد چون این لهجه در کنار آسانی بسیار مقیاس پذیر بوده و همینطور از شی‌ء گرایی تماما پشتیبانی میکند. این لهجه برنامه نویسی در صدر که بوجود آمد برای انجام پروژه‌های علمی به وسیله پژوهشگران به فعالیت دریافت شد.

 

 





:: برچسب‌ها: طراحي سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: